tiistai 28. lokakuuta 2014

Viikko 7 :)

Juu, eli viikko seiskassa mennään, ja sitäkin jo puolessa välissä! :)

Leena otti muutaman kuvan meidän työmatkan varrelta, Huen Imperial Citystä. Imperial Cityä ympäröi noin 2x2km pitkät muurit ja vallihauta. Kauniin näköinen mesta, en ihmettele, että aika usein työmatkalla nähdään esimerkiksi hääpareja ottamassa hääkuviaan tuolla. Siellä käy myös busseittain turisteja ihastelemassa aluetta ja sen sisällä olevia museoita.









Sunnuntaina mä olin duunissa ilman Leenaa, joka nyt puolestaan sai jäädä hotellille sairastamaan. Iltapäivällä oltiin An Taya -orpokodissa, jossa on kyllä niin suloista ja vauhdikasta, isoa ja pientä lasta, että ne on onnistuneet ihan täysin sulattamaan mun sydämen. Me käydään siellä muutaman yliopisto-opiskelijan kanssa, mikä on aiheuttanut omia ongelmiaan, mutta noi lapset on kyllä söpöintä ikinä. :) Tossa ekassa kuvassa mun oikealla puolella on pikkutyttö, joka oli niin vaikuttunut mun vietnamintaidoista (kysyin sen nimeä vietnamiksi ja esittelin sitten itseni), että se kävi moneen kertaan halaamassa mua iltapäivän aikana ja yritti jutella vietnamiksi... En osannut jutella takaisin, mutta halasin kyllä. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti