sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Kuumetta ja King Kongeja

Onpas taas ollut tapahtumarikasta elämää Vietnamissa. Eilinen meni sängyn pohjalla, kamalassa kuumeessa. Pysyin hereillä kerrallaan ehkä viiden minuutin pätkiä ja oli kyllä hurjan huono olo koko päivän. Tänään jäin nukkumaan, kun Leena lähti duuniin. Sain tuliaisiksi kuumemittarin. Vaikka tänään on ollut paljon parempi päivä jo ja olen jopa pysynyt pidempiä jaksoja hereillä, sain kuitenkin mitattua 38.8 astetta kuumetta. Voi vaan kuvitella, paljonko mulla sitten oli kuumetta eilen. :O

Perjantaina käytiin kahvittelemassa yhden naisen kanssa meidän salilta. Se oli aika huvittava ja hämmentävä kohtaaminen. Hän oli ihan ihmeissään, että näytänkin livenä kauniilta ja naiselliselta. Kuulemma salilla en näytä, ja minua kutsutaankin King Kongiksi. Mulle ei uskalleta jutella, koska pelätään, että murran niiden luut. Ja mun lähellä ei uskalleta treenata, koska jos kaadun mun painojen kanssa, joku voi murskaantua mun alle ja kuolla.... :D No tämähän selittää, miksi heti kun Leena kävi yksin treenaamassa, kaksi miestä pyysi sitä illalliselle. Raukat ei ole varmaan uskaltaneet lähestyä aiemmin, koska ovat pelänneet King Kongin kostoa.

Tämä sama nainen pyysi minut ja Leenan hiusmalleiksi johonkin isoon hiustapahtumaan ensi kuussa. Päästään kuulemma kävelemään catwalkille. Mietin vain, että mistäköhän meille taiotaan tarpeeksi isot korkkarit... Meillä on Leenan kanssa about saman kokoinen jalka, ja kun Leena osti itselleen flipflopit, ne piti ostaa miesten osastolta. :D No, kuulosti niin naurettavalta ajatukselta, että olihan siihen suostuttava!

King Kong -kommenteista rohkaistuneena nostin perjantaina ennätykseni salilla penkissä. 76kg nousi niin kevyesti, että oli tarkoitus yrittää päästä vielä lähemmäs maagista kasikymppiä ensi viikolla. Taitaa kuitenkin jäädä treenit treenaamatta vähäksi aikaa, ei ole ainakaan tällä hetkellä kovin voimakas olo.

Ps. Onni on kyllä rakkaat ihmiset lähellä. Varsinkin nyt, kun olo on ollut vähän heikompi, on ollut ihan mieletöntä, kun on ihmisiä, jotka välittää ja on tukena. :) Ei onnistu kuumeilukaan estämään tätä onnellisuutta ja kiitollisuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti