lauantai 4. lokakuuta 2014

Rantaa, mässäilyä ja varastettuja polkupyöriä

Mistäs sitä lähtis liikkeelle... :D

No, ensinnäkin pitää sanoa, että se Hope Center, jota mainostinkin täällä jossain vaiheessa, on ihana! Tai ne meiän oppilaat lähinnä. Se on ihan mahtavaa, miten iloisia ne voikaan olla, ja se ilo kyllä tarttuu. :)

Eilen mentiin vapaapäivän kunniaksi Danangiin, joka on kolmen tunnin junamatkan päässä Huesta. Suunnattiin viimeisten (?) aurinkoisten päivien kunniaksi rannalle, ja hieno ranta olikin.

Rannan jälkeen kävästiin syömässä Pizza Hutissa... Pakkohan se oli, kun kerran semmoseen törmättiin. :D Kierreltiin myös pikkusen kaupunkia, mutta aikaa oli aika rajallisesti, koska lähdettiin iltajunalla jo takaisin Hueen.

Huessa meitä odotti vähän ikävä yllätys, koska meidän pyörät oli pöllitty. Ei oltu ymmärretty, että meidän olisi pitänyt jättää ne maksulliselle parkkipaikalle, eikä jättää siihen asemalle ravintolan eteen asiakkaiden pyörien joukkoon. Pyörät oli lukossa, mutta ei se täällä riitä. Nyt tiedetään.

Otettiin taksi hotellille. Molempia ärsytti ja harmitti aika paljon. Hotellin pihalla kaivelin lompakkoa ja pyörän avain pyörähti kädestä ja tippui suoraan viemärikaivoon. Eipä sitä enää mihinkään "onneksi" tarvita, mutta jotenkin kiteytti koko sen hetkisen fiiliksen aika näppärästi. :D

Tänään ollaan otettu Leenan kanssa ihan rennosti. Lauantait on meidän herkkupäiviä, käytiin jo torstaina ostamassa meille herkkuja varastoon, että päästään sitten syömään niitä ja katsomaan Vain Elämää. Oltiin kenties vähän malttamattomia, joten alotettiin herkuttelu jo kymmeneltä aamulla. Tuli semmonen ähky, että nyt, kun kello on kahdeksan illalla, en ole vieläkään syönyt muuta kuin yhden nuudelipussin, puolikkaan tonnikalapurkin ja ananaspaloja :D Käytiin salillakin välissä ja käveltiin hierojalle ja takasin, mutta silti ei oikein tahtonut herkut sulaa :)

Huomenna alkaa taas uusi työviikko. Neljäs sellainen! Ajateltiin käydä katsastamassa joku päivä, paljonko maksaisi teetättää mekkoja. Kira ja Eve oli teetättänyt itselleen juhla-asut parillakymmenellä eurolla. Ei paha hinta itselle mittatilauksena tehdyistä vaatteista!