tiistai 25. marraskuuta 2014

Viimeinen viesti Vietnamista :)

Vika viikko on kovaa vauhtia käynnissä ja perjantai-aamuna mulla on jo lento varattu kohti Thaimaata. Eli nyt olisi hyvä aika saattaa tämä blogi päätökseen. Ollut aika hurjat 10 viikkoa, jälkikäteen katsottuna toki ainoastaan hyvässä mielessä. Ikävä on ollut kova, kulttuurierot suuret ja erot sosiaalityön osalta valtavat. Kuitenkin viikot on vierineet ihan hirveellä vauhdilla ja mulla on tosi onnellinen olo, että tämä reissu tuli tehtyä (ja myöskin että se on nyt takana päin).

Paljon ollaan päästy näkemään ja kokemaan, ja mä olen tosi iloinen että Leena oli mun kanssa täällä. Täytyy kyllä sanoa, että olisi ollut huomattavasti rankempaa olla yksin tai edes jonkun muun kanssa - ei ikinä uskoisi, että oltiin nähty Leenan kanssa vain kerran ennen tätä reissua. :)























Kivaa kun olette jaksaneet seurata tätä taivalta ja ihanaa päästä parin viikon päästä näkemään kaikkia teitä, plus syömään suomalaista ruokaa!!!! Mutta ei tässä nyt vielä kiirettä, kun kerran ensin pääsee lomailemaan Thaimaan rannoille parhaassa mahdollisessa seurassa. :) Ehkä mä lisäilen sieltäkin muutaman kateutta herättävän kuvan vaikka Facebookiin kaikkien kiusaksi!

That's all. See ya soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti